پرسش مهر




   پرسش مهر


   پرسش مهر98-97 ریاست محترم جمهوری دکتر حسن روحانی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

وب‌سایت توسط هنرآموزان کامپیوتر و خیاطی هنرستان کاردانش حجاب معمولان، مریم محمدی و آزاده مؤید در راستای پاسخ به پرسش مهر 98-97 ریاست محترم جمهوری و تبادل نظر با دوستان ایجاد گردیده است.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» تربیت نسل امروز

به گزارش ایرنا، نسل امروز بی‌شک آینده ساز فردای کشور است و دانش سیال امروز، توسعه فراگیر تکنولوژی و تغییرات سریع در عرصه علم و فناوری در جهان، نیازمند ساختن نسلی کارآمد و با مهارت برای آینده است.
مهارت آموزی در نظام‌های آموزشی پیشرفته جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا تنها آموزش سطحی منابع درسی به دانش‌آموزان نمی‌تواند آنان را برای زندگی آینده آماده کند.
برای پرورش نسلی کارآمد که بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم زند، باید به فکر راه‌های افرایش مهارت افراد در فرآیند تعلیم و تربیت بود.
یکی از مهم‌ترین گام‌ها در مسیر تغییر نگاه نمره محور حاکم بر نظام آموزشی، افزایش درک دانش آموزان نسبت به مهارت آموزی است.
تحول در روش‌های آموزشی و محتوای کتاب‌های درسی از محورهای مهم دیگر برای توانمندسازی هرچه بیشتر دانش آموزان است که همواره از سوی کارشناسان آموزشی مورد توجه قرار می گیرد.
به منظور بررسی میزان اهمیت مهارت آموزی در نظام آموزشی، بازنگری در روش‌های آموزشی و محتوای آموزشی کتاب‌های درسی از گام‌های مهم است که در این مسیر باید برداشته شود.

در هنرستان‌ها می‌توان استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و کمک نمود که بنا به این استعدادها مهارتهایی جهت اشتغال آینده و یا زندگی خود بیاموزند. و هدف ما در کلاس درس نیز همین است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : مریم محمدی | تاريخ : سه شنبه 7 دی 1397برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب